Wod og bursdag

Når du har tilbringet hele dagen på jobb og ingen vet du har bursdag – så er ekstra godt å komme på trening der fort alle vet du har bursdag!
Jeg syns det er superkoselig, selv om det blir mer og mer skummelt for hver bursdag en legger bak seg.
En ting er å bli eldre. . . den andre er at når du er på trening på bursdagen så betyr det bare en ting : BURSDAGSBURPEES!
– En burpee for antall år du fyller!

Jeg kom inn døra, gikk inn på det lille rommet for å tøye.
Hilde kommer inn, sier gratulerer med dagen – resten av rommet sier gratulerer med dagen. Jeg blir litt flau, men syns det er veldig hyggelig likevel 🙂
Etter det så kommer Sofie som skal lede treningen og må vite hvor mange burpees jeg skal ta. . . for alle vet jo hva som forventes med bursdagsbarn her.
Jeg må desverre kaste inn håndkle, for jeg har en eller annen strekk eller betennelse i armen – så å ta burpees er veldig vondt for øyeblikket. . . Å bruke armen i det hele tatt er vondt.
Så fikk lov å ta bursdags squats i stedet for (Litt synd egentlig, for jeg hadde gledet meg til burpees helt siden i fjor. Da jeg hadde bursdag på en søndag…) men, men, sånn er det innimellom.
Håper armen er bedre snart. Tar fri i dag, og ser an i morgen. Mulig jeg må gjøre alternative greier inntil videre (urgh)

Ble alternative greier i går også.

Var Mye powercleans, så de ble bytta ut med squats.
Også var det løping.
De ble til løping. Armen er fucket, men beina virker :3

Men airsquats ble tungt det også!
Alle de andre var så heldig å ‘bare’ ta annen hver, som en del av oppvarmingen

Tusen takk for at dere er en så bra og trivelig gjeng. . . nok en gang 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg