Wallwalks og Deadlift

Dagens WOD byr på deadlifts blant annet.
Helt innafor for meg. Bortsett fra at de måtte skvise inn handstand.
Men kanskje jeg kan få hjelp opp til veggen så kan jeg om ikke annet øve på å stå opp-ned, om ikke annet.

Wallwalks i del B tenker jeg at jeg MÅ tvinge meg til å gå så langt inn at jeg ikke får no-rep. Det er liksom noe med at den ene hånden er akkurat sånn 3mm unna streken. Og det er IKKE godt nok. Den MÅ være borti. Sykt irriterende når det skjer. Hadde det ikke vært for Walkwalksene så tror jeg denne AMRAP’en kunne gått relativt greit for seg.
Men, men. Må alltid være noe. Ha ha.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg