Veggballer

Det var leg-day i går!
Veldig leg-day.

Så mye leg-day at hvert skritt i dag merkes for å si det sånn.

Det begynte med en styrke del med god klassisk squats med ”masse” kg på stangen. God stemning i vårt team på 3 som delte stang.  Jeg syns alltid det er litt skummelt med tung vekt på squats. Jeg vet jo ikke helt hvorfor for jeg kan jo bare droppe stangen bak meg om jeg ikke kommer opp, men det er noe med stoltheten, tror jeg. Og sikkert en liten dæsj av mistillitt til meg selv og hva jeg egentlig kan klare.
Men, men. Rundet av med 3 runder på 65kg, så jeg var fornøyd nok med det.

Det var likevel ikke denne som var hardest på beina.

DEL B

På 15 minutter skulle du knuse til med urealistiske mange Wallballs uten pauser, for nåde deg om du  nølte, tok en mikroskopisk pause, eller mistet ballen.
Da var det rett ned for å ta 10 straffe burpees. De værste burpeesene i mitt liv.
Vet ikke hvor mange burpees det ble, men det var mer enn alle de andre garantert. Tror det var kanskje 40-50, i hvertfall.
Feilet allerede på de første 60 men å ikke klare å dele de opp i setts på 20, så det ble litt mer burpees enn det burde.
Usikker på om jeg klare de 40 i to omganger, men tror det, for de siste 20 var bare mentalt og helt j****
Tiden gikk ut på de siste 20, så klarte kun 13. . . The pain.

Ballen veier vel sånn ca 6kg, så det blir jo endel i lengden. Ikke det. jeg syns setts på 10 er ille nok.

Løpingen ble ikke annet enn jogging i et forsøk på å hente meg inn til nye Wallballs. Ha ha.

Så ja. Det ble mye Wallballs kan du si.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg