Treningstattovering?

Altså.
For meg så skal alle mine tattoveringer bety noe (for meg)
Dette var min nyeste, nr 9.
Tenkt på denne ideen i flere mnd, og nå kunne det ikke vente mer. Måtte bare ha!
Vel, min orginale ide var mindre, men tattovøren kom med et counteroffer som jeg slukte helt – fordi den er EPISK bra! 😀

Det ble min treningspassion tattovering. . . med litt humor. . .
Det er nok et fåtall (men kanskje endel nerder) som kjenner greien, men dette er da Son Goku fra Dragonball serien.
Han trener masse og blir supersterk (han er en alien som naturlig er super unaturlig sterk) hans eneste mål i livet er å bli STERKERE! MÅ.TRENE.HELE.TIDEN (og finne Dragonballs)
Helt til han blir sulten.. da kan han ingenting… Og han spiser uendelige mengder mat – litt som meg.

Short story.
Du må trene for å nå dine mål. Trene masse for å nå de store målene. Og være udødelig for å vinne.
Men så lenge du finner glede i prossessen, så er det d handler om.
Treningsglede.

Jeg har trent mer eller mindre i ett siden jeg var 10.
-Svømming i 8 år
-Treningstudio
-Taekwondo
-Treningstudio igjen
-Freeletics
-Crossfit

Det har gitt meg så mye selvtillitt og god følelse med å leve i min kropp.
Det å jobbe og trene og slite seg til et godt selvbilde – anbefales egentlig. Man har liksom jobbet hardt for det. Ikke at jeg er verken bøs eller lyser fit lang vei – men jeg føler meg bra 🙂
Litt som San Goku.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tattovør  : Tomas Lee , Leading Light , Bergen . Han kan Anime/Manga tattoveringer,  så anbefales på det varmerste.
Veldig fornøyd med denne.

Nå er disse bildene helt ferske, og det er både shiny hud, olje, sår, mørbanka alt… men sånn ca. Ser alltid bedre ut på ekte.
En liten søt Goku trener masse og blir BØS.
Goals.
Selv om jeg føler meg mest som liten søt Goku – alltid. Fordi mat og sove er ganske behagelig.

(Pst, jeg tegnet selv den lille Gokuen..av noe.. men er litt mitt inni der og, men mest Tomas sitt)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg