Thrusters-dag. . .Hjelpes.

Torsdag (I går) var hviledag.
Eller det vil si, vi endte opp med å bruke 2.5timer i klatrehallen i stedet for. . . vet ikke om det kan kalles hvile, men jeg ble strålende fornøyd med å få til en balanse-klatredel på nivå 6+ (for de av dere som kan klatrespråk) Det var mye ”klem veggen, len deg langt frem og knip den lille brikken med fingertuppene mens du vipper deg ut av balanse” på den der. ha ha
Nivå 3 er lettest, og 7 er vanskeligst av de jeg har sett så langt.
Jeg er ikke helt modig på de som går langt opp i høyden, eller de som du nesten henger i fritt fall under. .  men så har je heller ikke klatret så lenge.
Gjør det mest for gøy. For det er gøy 🙂

Anyways.
Jeg ser ikke frem til dagens wod.
Jeg har fortsatt så hinsidiges med gangsperr etter (pre-workouten på ) onsdag og sliter med å gå ned trapper enda. Så det å skulle gjøre en shitload med Thrusters i dag høres ikke ut som lårene mine vil like. Ja ja. Snart helg.

Jeg vet ikke hva mer jeg skal si enn at jeg tviler på jeg kommer igjennom den økten innen den tiden, men få se hvor langt det går.
Litt usikker om jeg kanskje burde gå for fitness, for å spare beina mine litt.
(20kg i stedet for 30kg)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg