TEAM!

Bring a friend klassen på Lørdag så slik ut:

Som vanlig er det best å trene med det mennesket en liker aller mest i hele verden.
Slik ble det på Lørdag også.

Jeg syntes vi gjorde det bra, jeg. Vi hadde god kontroll på korte intervaller, med ‘enkle’ øvelser.
Følte ikke at vi nølte på noe punkt, og gjorde dette så bra vi kunne.
Høyt tempo, høyt fokus og såklart masse god stemning.

Vi gikk der i fra med en god følelse i kropp og hode:)

Var en veldig kjekk økt, og ikke dødbringende slitsom, selv om en ble bra sliten. Det blir vi alltid.
Men var litt godt å kjenne at vi ikke følte vi var dårligst for en gang skyld. Ha ha.

Vi fikk en total score på : 48 runder og 19 reps.
3×7 minutter.

Det mest oppløftende er at Rx’vekt for kvinner på Russian Kettlebell Swings var 16kg, men jeg tok 24kg (fordi jeg har lovet meg selv og alltid gjøre høyere vekt på KB Swings..uansett) så hadde jeg tatt 16kg, så hadde vi kanskje klart enda flere runder. Who knows.

Og hvis noen lurte så var  Air squats det tyngste for meg. Ha ha. Kanskje også wallballs, i denne økten.

Pling pling, scoreboard.
Pleier ikke å skrive ned scoren, bare når jeg sånn ca føler det ikke var alt for gale. Eller jeg bare var fornøyd med dagens økt.
På lørdag var en sånn dag.

Klare for start!

Nei, det var en bra dag. Og sååå fint vær!
Burde egentlig gjort økten ute, men vi har parkeringsplass utenfor med endel trafikk på, så funker ikke alltid like bra.

Men ja.
Trening er best i team med favorittfolk

PS: Vi var sykt best på 5 Burpees!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg