Tavla

Vi har en tavle på treningen.
Der står programmet skrevet, men også en marg ved siden av hvor du kan skrive opp scoren din.
Der jeg var før var det ingen som brukte tavlen, mens her gjør ALLE det.

En Tavle hvor du kan se hvor Jævlig god noen er. . eller sånn som meg : Sjekke om det er noen som er dårligere enn meg.
For å være helt ærlig. Som jeg er/må være. På denne bloggen.

Selv om ingen som driver med CF er DÅRLIG. Langt i fra. ”Alle vet jo at vi er bedre enn alle de andre.”
Men må bare bruke ett ord.
‘Ikke fullt så god som meg…mindre awesome enn meg… Litt svakere enn meg, litt tregere enn meg”

Altså uansett hva jeg putter inn, så høres det feil ut.
Men du skjønner hva jeg mener! (håper jeg)

Jeg bruker tavlen av og til. Mange ganger er jeg for flau over resultatet mitt at jeg lar være, noen ganger glemmer jeg å telle scoren min, eller huske hvor mange runder jeg har tatt. Andre ganger bryr jeg meg rett og slett ikke om scoren – det er igrunn generellt sett ikke så viktig for meg.

Men jeg bruker tavlen. Noen ganger, selv om jeg er nederst og i bunn, så er jeg fornøyd med MIN presentasjon – så fornøyd at jeg syns det er greit å skrive meg opp. Noen ganger er jeg bare kjempeglad jeg kom igjennom innen TimeCap, da skriver jeg meg på. Bare sånne ting er ganske stort for meg. Ha ha.
Andre ganger skriver jeg opp scoren bare fordi : Noen føler de er sykt dårlige, så kan de se på min score og tenke : ”Hey, i hvertfall så var jeg bedre enn henne” , og det er jo oppløftende for den personen, og for meg (at jeg kunne gi dem den følelsen.)
#MyJobHereIsDone

Eller bare fordi alle scorer er bra! DU har gjennomført dagens WOD. DU har beveget kroppen I DAG. DU er herved litt sterkere enn i går. DU er RÅ, og DU er ikke redd for noe – Særlig ikke av noen tall på en tavle.
Du er best!

<—- TAVLEN

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg