Styrke!

Styrketimene, som jeg tar innimellom, men ikke så ofte som jeg vil/burde – er utrolig kjekke!
De går bare litt for sent på dagen til at det passer min kalender .

Men i går passet det bra, og det er jeg glad for.
Veldig kjekt. Bra team og bra øvelser – hele veien.

Av og til veeeeldig deilig med ikke høy puls, kun fokus på styrke-styrke, og ikke Crossfit-styrke. Ha ha

Masse forskjellig, og mye på de store muskelgruppene (bryst og rygg)
Men når du er i team med råsterk dame som løfter (og får det til å se lett ut) 70kg i benk, da føler du deg liten. . . samtidig som du blir så uendelig inspirert og stolt av at noen har så mye styrke, og samtidig så ‘humble’ about it.
Godt jobbet!

Markløft er alltid kjekt, særlig sånne ‘korte’ økter med 2 reps x 10 runder.

Del 3
Der kom syren! Nå går vi over på små muskelgrupper, og ikke sååå lange pauser. Fortsatt team 2.
Pistol squats er alltid en utfordring, og særlig når du skal gjøre 8. Jeg får kanskje til 1-3, men ikke alltid rett etterhverandre, og det blir mye ‘svømming’ etter balansen på beina opp igjen. Ha ha
Jeg dumma meg ut på Pull-ups i går. Begynte på ‘kipping’ og fikk beskjed om at det kunne jeg ikke gjøre her, på styrke timene. Her skal det være STRICKT’e pullups. . . krøp til korset og innser jeg må øve med på de. . . mye. mer.

Strak mark med tung Kettlebell ble tyngre enn jeg trodde, men det føltes godt. Sterk rygg er aldri feil, på noen som helst måte. Du VIL ha sterk rygg/kjerne, for helsen sin skyld. .  særlig når man blir eldre 🙂

Enda mer bicep curls..!
Er ikke helt styrke uten litt klassiske ‘løft’ 😉

Gøy.

I dag regner jeg med det blir høy puls igjen. iiiisj.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg