Styrke og sånt.

Ble styrketime på meg i går.
Var gøy. Disse timene er alltid gøy (bare ikke alltid det passer med sen trening (ala kl 20-21:30)
Men glad jeg gikk, for av en eller annen grunn våknet jeg opp ganske grumsy i dag med sår hals og tretthet (mer enn vanlig) Sitter nå på jobb og er sånn passe redusert, men få se an i løpet av dagen hvilken vei det går.
Verste fall må det bli noen sykedager fra trening -.-

Men var veldig frisk i går, så er rart hvordan formen kan endres så pass over natten.


Monica ble til Snorre i går, så derfor : Styrke med MSnorre 😀

Del 1 : 
Frontsquats er av en eller annen grunn ikke like kjip som Backsquats, men fortsatt squats. Ha ha.
Skulle bygge opp til ‘helt J*’ vekt. Som de sier det så fint.
For meg ble det: 45kg – 50kg – 55kg – 60kg – 62,5kg , eller noe sånt.

Del 2 :
Same same, bare med andre vekter.
25kg-27,5kg-30kg-32,5kg

Del 3: 
En kjekk, kort og liten alt-mulig sirkel som likevel ble litt pulsy på slutten 🙂

Hvis jeg må ta sykedager fra trening, så håper jeg denne økten kan holde meg på stedet hvil inntil bedre tider.
Blir rastløs av tanken på å være syk.
Vil ikke!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg