Spy-økt

I går var det cardio-delux dag.
En Torsdag. Som jeg vanligvis tar fri fra, men ikke da.
Det merkes jeg at jeg ikke er flink å trene cardio for å si det sånn.

 

Økten så slik ut.
Masse løping først og fremst!
Første del var verst, (Løping OG roing) men det var begynnelsen på andre del der jeg bare måtte sette meg ned et øyeblikk for å samle meg. Alt skvulpet inni der og det var rett før hele middagen kom opp over wallballen. Jeg har aldri vært så kvalm under en økt noensinne. Det var skikkelig ubehagelig. Så resten av økten ble veldig utfordrende – særlig løpingen tok ganske lang tid. Alle tok meg igjen også.

MEN.
Kom igjennom innen timecap på 30 minutter, så godt nok.

Medball run/Brupees (løp med wallball-ballen) var kjekkest. Litt fordi den tok kortest tid, og litt fordi det ‘bare’ var 100meter.
Totalt 2.1km løp pr person, med litt goodies i mellom.

Så syklet jeg til og fra, som mini-oppvarming og cooldown. . .
Phewf.

Jeg var ikke den eneste som tenkte sånn om økten. Hørte etterpå fra et annet medlem: for en SPY-ØKT!

Stemning.

Dagens wod er ikke mye bedre. Så det var 400m run inni den også. Hnngh.
Men så er det helg etterpå, sa da kan en slappe av med PepsiMax og smile av at en fullførte nok en økt som inneholder det verste av det verste – løping og Thrusters :’D

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg