Spy-økt 2

Tja, vel.
Forrige post kalte jeg ”Spy-økt”. Som var sånn ganske j*** og litt til.
Så mye cardio (som jeg trenger, by all means. . . men likevel)

Dette var torsdagsøken, denne her er dagen etterpå – Fredagsøkten, og den var sånn ca enda verre, om det er mulig.
Jesus.

Jeg var så klar for time, at jeg gjorde Pre-woden først.
Som antageligvis også var noe jeg trengte, you know – legs.
5x 2 reps, men stopp opp i hver deep squat, og heng der litt med stang og vekt over skuldrene og ‘slapp av’ før du reiser deg. Blir fort ganske seigt.

Så har vi festen.

1.6km løping om en kom igjennom de 4 rundene. (Som jeg ikke klarte) Klarte vel akkurat 3 runder før tiden gikk ut, og jeg var LANGT bak alle de andre.
Brukte alt for mye tid på å hente meg inn etter løpingen, og Thrusters ikke minst.

Klarte en runde med rx vekt. Jeg hadde en ambiøs plan om å få dette til. det er jo BARE 25kg.
Men når en putter inn 15 reps med thrsuters, så er ikke 25kg så lett lenger… ikke for meg i hvertfall…Så måtte feige ut og gå ned til 20kg, på Thrustersene, men holdt 25kg på resten.

De sa at pushupsene skulle være det tyngste her, men for meg var det ikke det. Thrusters for life – det var definitivt døden.
Hat.

Men, jeg gjorde det jeg kunne. Hjelper ikke klage (mye), så bare å bite tennene sammen og kjøre på. Man blir ikke sterkere av å se på.

Jeg var ikke så kul at jeg gjorde post workout, så ikke på den engang.
Post workouten ble å sykle hjem og ha gangsperr to dager etterpå.

Herlig. Sånn det må være. . . . men kan få en pause fra løping…. og thrusters, helt greit 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg