”Regatta 37”

Fredagens WOD var så J****, du aner det ikke. Med mindre du var der :3
Jeg hadde så vondt i særlig høgre armen på fredgaskvelden og hele lørdagen at jeg måtte ta smertestillende. Ha ha. Det har ikke skjedd før.
Jeg skjønner ikke hva som har skjedd, men ant. muskel i klem på en nerve eller noe. Søndag var armen helt fin igjen. Men det var virkelig vondt. Pulserende smerte fra albuen og ned til fingertuppene. Helt merkelig.
Var litt irriterende da jeg skulle på konsert på Lørdagen, så jeg var smågrumpy hele formiddagen inntil jeg fikk tak i Ibux, og de begynte å virke.

Økten var jo ganske hard på armer og skulder, så regner med smertene kom fra den, men det rare er at det bare var høyre armen som gjorde vondt. Den venstre var helt fin.

Regatta’en så slik ut :

“REGATTA 37”
10 Rounds for time:
200m Run
10 Alt. DB Snatches (22,5/15kg)
10 Handstand Push-Ups
Time Cap = 30 min
(This is a benchmark workout. Compare scores from September 30, 2022)
Fitness = 10+10 SA DB Push Press for HSPU (15/10 kg DB)
Advanced = 27,5/17,5 kg + Strict HSPU

Som du ser så er det en ‘Benchmark” økt, som betyr at den kommer igjen hvert år (dø). Så lurt å ta tiden og sammenlikne scoren fra år til år.
Jeg hadde ikke noe tid fra tidligere, så enten registerte jeg den ikke, eller så har jeg ikke gjort den før.
Jeg ble ikke så fornøyd med scoren da jeg ikke ble ferdig i tide, men likevel så fikk jeg en god økt, så det er win-win i seg selv.

Min Regatta 37 score landet på :
8 runder og 223 REPS (Scalerte Handstand pushups til 10/10 Dumbell press med 12.5kg) ellers var resten Rx vekt.

Jeg vet at min løpeskills er nok trolig det som holdt meg mest igjen på denne økten. Må lære meg å bli mer effektiv på å løpe.
Fikk noen bra tips av et annet medlem etter økten om hva jeg kan gjøre for å løpe bedre samtidig som jeg sparer energi, så det var utrlig hyggelig. Det skal jeg prøve neste gang.
Håper det gir meg en åpenbaring.

Mål for neste år : Fullføre med bedre løpeteknikk!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg