”Raya”

I går var det en Benchmark igjen – tror jeg.
Den hadde i hvertfall et navn.

En ladder faktisk. Jeg liker ladders (1-2-3 osv)
Var ikke heeeeelt i mental toppform i går, men kjempet meg igjennom. Det var en lang og hektisk dag på jobb, og det tar omtrent alt jeg har av overskudd. Men glad jeg fikk trent likevel. Humøret kom seg etter en lang, varm dusj og en god middag 🙂

Raya så slik ut.

Alt i alt, ikke så værst.
Jeg gikk ikke bananas, men bananas nok til at pulsen levde og svetten rant.

Det ble 12.5kg for meg på denne. Her kommer jeg til kort på rx’ vekt, når det kommer til swings over hodet. Det går liksom fint med 1 vekt, men ikke 2, og  i hvertfall ikke så mange :’D
Og tror det var helt greit å ikke pushe det, da tiden min landet på 26:15min eller noe. Hadde jeg tatt mer så hadde jeg ikke kommet igjenom.

Gjorde også sykkel på Kalori delen. Orket bare ikke ro eller ski. Det var en sånn dag. Ha ha.

Det var i grunn en fin økt å øve på Chest to bars (eller i mitt tilfelle, pullups)

Jeg kunne pushet med høyere vekt på DB hang squat cleans, men tenker det også var greit med et høyere tempo enn seige løft mellom boxJumpsene. . . Det er en oppskrift på å snuble over boksen når beina allerede er syrete fra før av.

Men hadde ikke gjort denne før, så da ble det ny ‘score’ i boken (skriver ned alt jeg løfter for å dokumentere progressjonen. Er i grunn ganske givende)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg