Plate push og sånn.

God morgen.

Denne økten er fra Torsdag. I dag er det mandag. Jeg har heller ikke trent HELE helgen (men ikke frivillig.) Jeg bærte mye brennved for høsten og vinteren opp trappene i går, om det telles.
Men i dag er det mandag igjen, og jeg SKAL trene. Har ikke sett på programmet enda, men blir sikkert bra.
Jobb begynner sånn passe unormalt travelt – som ikke nødvendigvis er min favorittmåte å starte uken på, men men.

Men nå skal jeg snakke om torsdagens økt, som var veldig kjekk. Så det var i hvertfall noe.

Det var en sånn type økt med flere stasjoner som har blitt favoritten hos meg. Sirkeltrening som noen liker å kalle det.
Masse variasjon!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Plate push var den delen som jeg hørte flest folk snakke om, både før og etter timen. Dette er ikke noe vi gjør ofte (jeg skjønner ikke helt hvorfor ikke, for det var MYE tyngre enn en skulle tro! Det brant i lårene.)
Vi skubbet på 25kg’s vekter, frem og tilbake, helst 4 ganger innen 2 minutter. Høres lett ut, sant? Etter 2-3 runder så krøp en mer enn noe annet, og jeg var IKKE den eneste som ramla over vekten ved ‘målstreken’.
Gøy!

Ellers var det en Kettlebell complex, om og om igjen i 2 min. (Alle øktene hadde 2 min. arbeidstid hver, inntil 40 minutter er gått)
Jeg hadde en lettere vekt på denne, fordi Kettlebell snacthes med tung KB tar livet av håndleddene mine, for å ikke snakke om blåmerker på underarmene.
Post nr 3, ble ‘hvileposten’ med sykling.
Post nr 4 : Mini Cindy var også kjekk. Av alle Benchmark øvelsene så liker jeg Cindy best. Er liksom ‘enkel og grei’ uten å være direkte enkel. Og dette var en MINI versjon – så even better ^^

Plate push så sånn ca sånn ut. . . wroooooom. . .

Kjekk økt, og som vanlig god stemning 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg