Pink Diamond = Ass training!

I går var det ”Pink Diamond” , igjen.
En økt som er laget for å skvise ut alt av muskler i beina, særlig rumpen.
Så er rumpetrening målet i livet – så bare knus til med denne hver uke, du!

Og skal love deg du kjenner det.
De 36 utfallene på slutten er så utrolig seige. Du lager rare tryner under Goblet Squats’ene. Det kommer skrik og hyl fra Wallballs, og et under at ingen faller over boksen på Box Jumps.
Kettlebell swings. . . ”bare” 12, men selv om en liker øvelsen, så er den ikke så digg i denne pakken!

Sist gang jeg logget denne økten var det TimeCap: 30minutter
Jeg fullførte den da på 27:40min.
Var jo fornøyd med det, da jeg klarte innen tiden.

I går trodde jeg ikke jeg skulle klare det innen tiden, fordi Time Cap var 25minutter.
Men skulle i hvertfall gjøre det jeg kunne.
Rullet meg i mål på 24:36minutter!
3minutter bedre enn første gang.
Kjempefornøyd, og ganske overrasket siden det var en beinhard (bokstavelig talt) økt i forgårs for beina.

Trooor noe av tiden kan ha blitt påvirket av at jeg gjorde Wallballs på ”damehøyde”, og ikke herrehøyde denne gangen.
Det blir jo i teorien mer rett iht. rx’ tiden.
Så jeg får forholde meg til denne fra nå av.

Det er disse øktene som gjør det klart for meg at jeg har faktiskt blitt bedre. Om ikke annet, raskere.
Så veldig rewarding når disse tingene skjer.

Also fun fact: Fant en tremenning jeg ikke visste jeg hadde på treningen. Eller, hun fant meg. Hun kom bort til meg og kommenterte etternavnet mitt, og konkluderte at min pappa og hennes pappa er fettere.
Kjempemorsomt og utrolig hyggelig. Nå er vi TO i familien som driver Crossfit!
Hah!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg