Pick your favourites

I går var det egentrening igjen, med team : OhNoShit 
som er vårt uhyre kreative lagnavn for Oslo Throwdown. Om ikke annet veldig passende. Ha ha.

Det var en dag og et program som var tilpasset for GØY, fordi vi fortjener det.
(Og gøy ble det. Vi gikk der fra begge med et smil om munnen og med god stemning.)
Hovedfokuset lå uansett på raske bytter denne gangen.
I kveld får vi vite hva vi skal ‘opp’ i, så på søndag skal vi øve på det programmet. Er veldig spent på hva det blir.

Dette var herligheten vi satte sammen (Eller egentlig Charlie som satte det sammen, jeg sa bare ja til alt :3 ) også fikk vi noen gode tips fra Kari med bla : Heng i baren (høhø) mens den andre gjør KB swings. . . and so we did 🙂

Sånn ble det.
Og det ble mye tyngre enn jeg så for meg faktisk, men det føltes bare godt.

En annen ting er at jeg har kun fått til Crossovers en gang før der jeg klarte 1-4 hopp innimellom, med gjerne mer enn 1-2 minutter mellom hver gang jeg fikk noen igjennom.
I går klarte jeg på det meste 12hopp i en go(!) Jeg lo og hylte mens jeg hoppet : ” Hææææh! Whats going on?” bla. Det var kjemperart, men følelsen av at tauet gikk rundt var jul og nyttår på en gang. Får det sikkert aldri til igjen.
Skylder på hoppetauet jeg fant som var en smule tykkere enn de aller tynneste som henger på kroken der. Jeg må invistere i ett sånnt et. For det jeg selv har er så dårlig at jeg heller bruker låne-hoppetauene enn mitt eget.
Uansett så var det veldig gøy å få ’til’ noe, som jeg ikke har fått til før.

Så vi delte da opp Crossoversene i 30sek internvaller, siden jeg var veldig usikker på om jeg fikk inn noen som helst.

Wallwalks er Charlie dronningen, så hun tok 10 og jeg tok 5. Jeg hadde ikke en så bra dag på disse med unødvendige mange no-reps.
Så her må jeg skjerpe meg. Trøster meg med at normalt sett vil blinken for damer være lavere i en gitt konkuransesetting. Vi jobber av en eller annen grunn med herrehøyde for blinker. Ha ha

KB Swings + henging (hø hø) : I følge henne så var jeg best på henging, men jeg vet ikke. Syns vi delte det bra opp half and half-ish uansett 🙂
24kg KB, fordi vi vil bli sterkere.

Pushups. Vi trodde først at 10-10 ville gå fint, men undervurderte at man plutselig ble litt sliten, gitt. . . særlig i runde to.
Så 5-5 ble bedre.

Sykroniserte Dumbell Snatches måtte inn også, fordi det er sånn greie som ALLTID dukker opp i eventer. Kanskje ikke synkronisert, men snatches. Så da ble det noen sånne også.

8 D-Ball (40kg) over shoulder. For meg var dette en prøvelse, men fikk det akkurat til. Delte opp i 1-1
Jeg syns denne øvelsen er gøy å jobbe med, men tungt. Den er litt annerledes enn alt det andre, og for meg er den sånn typisk Crossfit øvelse. Løfte på ting som en ellers ikke finner på Sats, liksom.

Også rett inn i runde 2, uten pause.

Vi fikk en time score på 12:36min
Syns det var en bra tid, jeg, da. Jeg ble i hvertfall bra sliten, og fornøyd med at det går an å presse seg på en egentrening også. Det er jo litt lettere å ‘slacke’ når man har plassen for seg selv. Ha ha.
Men da hjelper det å være 2 om ikke annet. Hadde jeg vært alene, så hadde jeg ikke fått gjort noe som helst.

Litt rot klarte vi å lage og.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

But at the end of the day så ble det skikkelig god stemning!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg