OPEN del 24.2

På fredag gjorde jeg del 2 av OPEN.

Den så slik ut :

300m row
10 Deadlift, 56kg
50 Double unders

20min AMRAP (As many round and reps as possible)
på norsk : Så mange runder og repetisjoner som mulig

Om det gikk bra eller ikke finner jeg ut av i dag, da jeg skal gjøre den en gang til. Fordi hvis scoren blir bedre i dag, så er det den som gjelder. Blir den ikke bedre, så gjelder den ikke. No pressure.

Fredagens score ble 463(?) eller noe reps.
Altså 5 runder og noen meter med roing før tiden gikk ut.

Ganske heftig. Og det er double unders’ene som er den reelle utfordringen her for de fleste.

Roingen blir ironisk nok ”hvilen” i denne økten.

Jeg tok deadliftene unbroken, men om det viste seg å være lurt, vet jeg ikke. Kanskje jeg tapte tid der, kanskje ikke.

Jeg tenker i dag at jeg satser på den samme kjøreplanen som på fredag. .  bare gjøre det enda bedre.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg