Onsdagsløfting

Første tanke  : Hvordan er det mulig å gjøre en hel runde på 1 minutt?
Andre tanke : Tviler på jeg klarer min del av den der team 2’en innen TC. Eneste jeg kanskje ikke suger på er shuttle runs, om jeg legger litt ekstra sjel i den :’D
Blir også hand released pushups for min del i stedet for handstand pushups, kanskje jeg kan hente inn litt tid på disse.

Men, men. Da går vi for så langt vi kommer, og er fornøyd med det, tenker jeg. For denne virker også ganske tungt. Blir høyt tempo uansett hvordan en vrir og vender på det.


Litt senere : Økten ble gjort, og kom igjennom til TC : 14:25 , så sånn akkurat. Men den var overraskende  gøy, syns jeg. Måtte scale, da, men det gjør ikke noe. Pushups er viktig også 🙂
Delte opp økten i annenhver greie på hver inntil 15 runder var over.

Styrkedelen ble squats 3x65kg + dumbel strict presses for min del. Because f*** handstand pushups.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg