Onsdags eventyr

Er du på treningsstudioet og lurer på hva du skal trene i dag?

Lur ikke mere: Gjør dette og føl deg levende etterpå (eller død, alt ettersom)

4 Rounds for time : 
6min on / 2min off

40/30 CAL
15Pullups 
10+10 single arm dumbell thrusters 
Remaining time : single arm devil presses

 

Stemning.
Jeg skalerte ned vekten til 12.5g (selv om i teorien kunne klart 15kg) for å ikke drepe meg helt i prosessen. Hadde jeg gått for 15kg, så ville jeg antageligvis ikke rukket å gjøre noen devilpresses.
Men på denne måten så fikk jeg i hvertfall en slags flyt.
Tok sykkel på CAL. tar alltid sykkel om jeg kan velge.
Av to grunner :

1 : Det går kun på beina, som jeg trenger å trene.
2: Det er minst horribel av alle CAL alternativene – særlig hvis du skal ha mer enn 10 CAL!

 

Men, bra trening, høy puls.
Føltes bra etter en lang dag på jobb.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg