Onsdag: Grace benchmark

Ny onsdag, nytt program.

Eller det var en Benchmark nå, igjen.
”Grace” 
Jeg hadde en tidligere score, med kortere TimeCap. Den gangen var den på 5min.
nå lå den på 8min.
Den gang hadde jeg 30kg på stangen og gjorde den på 4:26min.

Nå hadde jeg 35kg på stangen og fikk en tid på 5:26min.

Rx vekten på 43 kg virker så far-off for min del enda. Når maksen min for power clean fra bakken er 48kg, så blir 43 kg power clean+jerks veldig urealisisk.

På Styrke delen klarte jeg heller ikke å komme opp til ny pr. (skuffet) Føler jeg mangler noe teknisk (og mobilitet) for å komme over en knekk. Jeg får ikke albuene så lang opp som de sier de skal, jeg mangler også endel på farten opp. Litt demotiverende, men. . . sånn er det bare. Hjelper ikke å henge seg for mye opp i det. Jeg må bare bite i det sure eple og øve mer på lette cleans, for å gjøre hodet trygg på eksplosivitet og høye albuer, helt til det kommer av seg selv. (Ved siden av all tøyingen for bedre mobilitet)

Ellers prøvde jeg pullup med vekt for første gang.
Tok det helt rolig, men landet på 6.2kg ekstra vekt.

Jeg kjenner jeg har SÅ lyst å være med på trening i morgen (fredag) da de har deadlift maks test, pluss andre maks tester, men jeg er alene med hunden igjen, så. . . det går ikke mellom jobb/hundetur :/

Også skuffet, men kan heller ikke gjøre noe med det.

You know : Av og til så kommer en egentlig ganske destruktiv tanke frem, som ikke hjelper meg i det hele tatt på noen måte ; Hvorfor kan det ikke bare være 1 ting jeg faktisk er bedre enn de fleste i? Ikke sånn proft level, men bare sånn in general på treningen. :’D Altså, bare en eneste øvelse.

(Noen vil sikkert si jeg er bedre enn mange på å tegne . . . men jeg tenker på trening. Bare en ting! Noe jeg kan løfte tungt på, eller noe jeg kan gjøre masse av eller noe jeg kan gjøre fortere enn andre. Just anything.)
Jeg kommer ikke på noe i farten, da jeg er så vant til å ligge i bakrekken på det meste, så kan ikke se for meg noe.
Akk, det er vinter, det er mørkt og det er kaldt. Gjør nok noe med oss alle.

Ja ja. Nå er det treningsfri til Lørdag. Får nyte det så godt jeg kan.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg