Onsdag: Deadlifts

Onsdagen passerte den.
En blanding av styrke og egentlig mer styrke. Ikke så mye cardio, som egentlig passet bra etter både mandagen og tirsdagen med høy puls.


Det ble sittende dumbell press for handstand pushups for min del med 10kg i hver arm. Det ble på en måte litt lett, men på samme tid så hadde kanskje 12.5kg blitt for tungt igjen.
Men det går bra. For min del så var dte viktigst å jobbe med deadliften.

3 Deadlift hvor en begynner på 75% av max.
Min max er 96kg, men jeg regner med at den den er 105kg, sånn at jeg kan lettere øke maksen i fremtiden.
Så jeg begynte på 3x80kg , så 3×85 ,3×87,5kg, 3x90kg ,3×92,5kg
Følte det gikk greit, men det blir jo tungt der oppe, også i grepet. Spent å se etter det 6ukers deadlift programmet mitt utenom vil vise å ha noe effekt -og jeg klarer å bikke 100kg. Det hadde vært moro.

Ellers kjempet jeg meg igjennom del B som rx.
Det ble ikke så mange runder, men 3+22
Jeg kunne sikkert pushet det litt, men det var ikke dagen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg