Ny uke, ny Wod.

MONDAY
BACK SQUAT
Build up to 3RM Back Squat within 20 minutes
AMRAP 12
(40 sec on / 20 sec off)
4 Burpee Pull-Ups
6 DB Box Step Ups (1 x 22,5/15)
8 Toes to Bar
Fitness = 15/10 kg + Burpee Jumping Pull-Ups (lower target) + Toes to Mark / Abmat Sit-Ups
Advanced = 4 Bar MU’s for TTB
🔴 Intensity target = Hard

Dette var MandagsWoden !
I grunn ganske kjekk økt. Fikk øvd mer på Knebøy, noe jeg sårt trenger. Tok bittelitt mer enn sist gang på 3xreps, men ikke mye. Men noe er hva det er. Kjøper den. Fikk også en veldig motiverende dame med meg på dele-stang-teamet 🙂
For å ikke snakke om før timen da hele gruppa fikk en ganske god Pep-talk og motivation speach. Jeg syntes i hvertfall det var noe jeg trengte å høre. Og det handlet mest om at vi må huske å sette oss nok ned i squaten, men helst ikke for mye, men akkurat litt under 90grader. Og at man er sterkere enn vi tror, særlig når vi løfter 3 reps og ikke 1 for å måle hvor sterk vi egentlig er.
Så 3 var tallet. Ikke minst – mye sitter i hodet, og mange blir redde når det blir for tungt. Blir vi redde så blir det mentalt, og vi klarer ikke løftet.
Utrolig mye med trening som sitter i hodet, skal jeg si deg.

Del 2 var kjekk også.
Jeg trodde først at det var 12 min unbroken, men vi fikk hele 20sekunders pause pr minutt ! Luksuss.
Ikke det, altså. Det ble tungt nok likevel.
Husker ikke hvor mange runder jeg fikk, 5 kanskje 6? Jeg klarer ikke telle og trene samtidig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg