Mer løping?

I går så økten slik ut :

Ved første øyekast så ser denne ganske kjekk ut.
Den var forsåvidt også det, men den ble fort veldig tung likevel. Jeg liker godt økter som ikke innebærer så mye stenger og dill, slik som denne. Dumbell for life!

Det var først 2 runder med 8 minutter. Så 2 runder på 4 minutter etterpå.

Hver runde starter alltid med en 400m run. Her var jeg strålende fornøyd med at jeg ikke var sist ferdig, for en gang skyld. Fortsatt i baktroppen, men ikke sist. På første runde var jeg til og med i middel-troppen. Ha ha, men merk : Kun første runde.
Still. . . mer enn før.

Så var det så mange runder som du klarer med :

7,5m utfall med dumbell, front. 15kg
6 Burpees over line.

_____________________________
pause
neste 8minutter
400m løp
12 Wallballs
8Box Jump overs

Denne delen var desidert tyngst for min del. Wallballs etter løp er bare så seigt.

Så var det alt sammen en gang til, men da KUN 2x 4 minutters amrap.

Det var varmt, klam luft – så vi ble fort veldig våte uten mye ekstra effort.

Ble sliten denne gangen også 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg