Mandagsøken +Mini PR i helgen.

Jeg tenker først at dagens wod ser helt inn for j**** ut.
Virker veldig pulsete og seigt.

MEN. Det er snart Open, så da er det nok best å bite tennene sammen og jobbe seg igjennom det, bit for bit.


That said.
I helgen klarte jeg en bitteliten PR på Clean and Jerk.
50kg, opp fra 47.5kg.  (Hente stangen fra bakken, løfte opp til brystet så videre opp over hodet. Med splittede bein for min del.)
I Crossfit verden er ikke dette noe imponerende tall, men for meg er det mer enn noensinne.
Teknikken er ganske dårlig og må jobbes med, men som noen sa der borte : Det er ikke meningen å ha perfekt teknikk når man får ny PR.
Det kan jeg leve med. Ha ha.
Men moro likevel å få til noe mer, etter evigheter med stagnering. Håper på en ny pr i noe annet en gang til . . . helst snart. Trenger å se noen nye resultater. Det har vært lenge siden sist.

I dag blir det uke 3 av 6 med deadlift jobbing mot høyere pr.
Ser at jeg skal gjøre 4×6 reps med 80% i dag. Så da får det bli slik.
Syns 6reps med 85kg er ganske juicy, så håper det går bra. Særlig når den gamle pr’en min egentlig er 96kg, så går jeg ut fra at den er 105kg, for å pushe det litt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg