Mandag og sånt

Da var det omsider ny uke.

Denne virker veldig kjent fra før av, men ikke helt.
Det var en lang økt, men den var delt opp slik at den ikke føltes SÅ lang.

men den ble noe amputert og annerledes for min del, og til min store irritasjon, men men.
Jeg hadde klart å gjøre noe rart med lillefingeren under klatring på lørdag, så det ligger noe å klemmer under neglen og det merkes veldig godt når jeg er borti den på hvilken som helst måte.
Så det viste seg at jeg ikke klarte å holde rundt stangen så jeg kunne ta pullups ect.
Sykt irriterende. Så da kompenserte jeg med å ta pushups og v-ups i stedet for. Ble sikkert ikke like tungt som det var ment, men det ble i hvertfall noe.

Resten gikk ish- ok.

I dag har jeg sovet feil, så er sykt stiv på den ene siden av nakken. Ekstremt plagsomt, og vondt med en gang jeg glemmer meg og snur meg fort.

Det er hardt å ble voksen-voksen. Stive ledd og sånt!
#GlemteMegISkrivendeStund . . . Au.

Vi får se om dagens økt klarer å varme og løsne opp litt inni der. . . eller gjøre det verre.

Ellers var jeg og tre andre sykt flink på søndag og ryddet hele gymmen etter juleball dagen før.
Det var en god og LANG økt i seg selv.
Fra 11-19:30 sto på.
Fikk greit betalt, soooo it’s ok :3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg