Løpeøkt nr 3

Nylig fant jeg ut (igjen) at jeg skal øve mer på løping/jogging.
Enda så lite jeg liker det, så har jeg nå gjennomført min 3. økt.
– Løpetime med Crossfit for 2 uker siden.
– Hjemmeløping med Jan for 1 uke siden.
– Hjemmeløping med meg selv i går.

 

Jeg hadde ikke kjempelyst å begynne i det hele tatt i går, etter jobb og trening, men. . . må.
En må ‘bare’ ikke tillate meg selv å drøye eller nøle med å komme seg ned i løpeskoene, da kommer ingenting til å skje.
Så jeg fikk de på (fillete og full i hull, men de virker), tok musikk på ørene og ut døren.

Jeg tok den samme løypen som sist uke : 2 runder runder rundt kvartalet.
En runde som inkluderer trappeløp, og en med en kort sprint.
Litt progressjon : Klarte hele løypen uten å stoppe opp for å gå. Whoop whoop.
Det kan hende jeg løp tregere når jeg løp alene, men jeg vet ikke. Hørt det er bra å en jevn phase, så det var det jeg prøvde på.

Utrolig bra følelse å få det gjort, men det var fortsatt ikke gøy.

Men kan smile på bilde likevel.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg