Løpedag.

Det virker feil å kalle det løpedag, da jeg ikke har løpt veldig mye eller veldig langt.
Men jeg løp/jogget.

Det ble hele 2.1km . Ha ha. Er ikke lange stykket, men for meg så må jeg trenes opp fra bunn av når det kommer til løp/jogging. Så all bevegelse der er bedre enn ingenting.
Fra Bystasjonen til treningen. Da bybanen ikke går lenger for tiden, så passet det egentlig ganske bra. En liten oppvarming før oppvarmingen. Målet var å løpe hele veien uten å stoppe (med sekk på ryggen) det klarte jeg, minus de gangene jeg MÅTTE stoppe for rød mann, og løpe sikk-sakk mellom virrende cruiseturister.

Så kom det litt løping i økten også :

A) Strenght AMRAP
12 min for Quality:
6 Front Squats (65% of 1RM, from the ground)
6 Strict/Weighted Pull-Ups (4 RIR when fresh)
2 Wall Walks
B) AMRAP 12
200 meter Run
15 Wall Balls
10 Pull-Ups
🔵 Intensity target = medium

Ooooog jeg løp hjem fra busstoppet (Er kun oppoverbakker, pluss trapper. Klarte ikke engang hele den strekningen uten stopp. Men da har jeg noe å sammenlikne med nesten gang jeg skal løpe det strekket . . . som fort kan bli på trorsdag når jeg tenker meg om)

Alle monner drar.

Kjenner jeg er  veldig spent på Lørdagstreningen, som er SUMMER GAMES. Det er en liten konkurranse i boksen, uoffisiell, med masse morsomme økter, og noen tullete økter. Ser for meg at det blir kjempetungt, men også mye latter og gøy 😀
Ikke at vi er så heldig med været. Har meldt regn, og vi skal liksom ut og bade i sjøen som en av øktene… brrr…også løpe 1600m etterpå (!) Jaiks.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg