Kelly – team 2

«KELLY»
Team 2 version
8 Rounds for time:
400m Run
30 Box Jumps
30 Wall Balls
(Alternating movements)
Time Cap = 40 min

Denne var akkurat like j*** som den ser ut.
Og det regnet. Jeg er en pyse når det regner og er kaldt så jeg fant noe annet å gjøre enn å løpe. Jeg spurte ikke engang om lov.
Tok frem ro-maskinen og lot den få jobbe (vet ikke om det var så mye bedre/lettere, men tørrere om ikke annet)

Det var i team 2.
Så Partner 1 løper hele greien.
Partner 2 tar 30 box jumps
Partner 1 30 Wallballs
– Så repeat til begge har gjort 4 runder hver. –

Ouch.
Men vi klarte det innen tiden. Holdt vel et relativt greit og jevnt tempo for å klare det. Måtte fulløre hver runde innen 5 min for å klare TC.
Vi lå vel rett over 35min.
Ble endel box step ups etterhvert i stedet for jumps (beina ble bare så syrete)
Men har gangsperr i dag, så aldri så galt at det ikke er godt for noe.
Wallballs var verst! Så mange, og for min del etter roing – alltid en vond kombinasjon.

Syns vi var flinke, jeg 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg