Helgetrening

Helgen har bare flydd avgårde. Plutselig er det mandag igjen.

Det har vært mellom 25-27grader i Bergen, og det er bare så deilig, men det er ikke grunn for å ta treningsfri.

Så på ferdag hadde JEG fri fra jobb, så for å få med meg mest av solen – så ble det trening kl 09 med dette programmet :

Del 1
Sånn typisk teknisk løft del.
Power clean og den vanskelige tingen ‘Split Jerk’. Sånn over hodet igjen.
Jeg prøver å ikke sutre for mye med disse da jeg vet jeg har en utfordring, men skal i hvertfall gjøre så godt jeg kan med den utfordringen jeg har og fokusere på fine løft fremfor tunge.
Kjenner særlig korsryggen vil overkompensere for de stive skuldrene (noe som ikke føles veldig behagelig ut)

Del 2
Var vanvittig slitsom. Herrefred for en puls, etter bare 1 runde even. Ha ha.
Den gikk i ett, ingen pauser – og da føles 14 minutter veldig lenge, særlig kombinasjonen Roing /Wallballs er veldig syrete på lårene.
Husker jeg var veldig ‘done for’ etter siste runde, men det føltes også merkelig godt i kroppen når en var ferdig.
Sykla hjem med god stemning… men beina var helt kjørt resten av dagen og litt inn i lørdagen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

På Lørdag var det Don’t bring a friend.
Dagen jeg tar med kjæresten (på ukas hardeste økt. Oftes. Derav hvorfor det har fått navnet)
Økten var som de pleier, ganske heftige.

Men OK, nok. Det var sånn passe variert og ikke tusen reps.
Syns vi gjorde det bra jeg.
Kom oss helt igjennom innen tiden var ferdig, men jeg hadde grudd meg til Thrustersne siden dagen før.
For å ikke snakke om Overhead squats’ene.

Del 2 
Var i grunn ganske gøy.
Høyt tempo intervaller med burpees over rower + Double Unders, 30 sek hver.
Så en deilig 1min. pause etter hver intervall.
Fresht!

Så var det utrolig deilig å få trening ferdig tidlig, før handling, litt sol på verandaen og grillfest hos pappa på kvelden.
En bra lørdag 🙂

Også.
Det var første gang noensinne det kun kom 4 stykker på timen ink. treneren. En time som normalt er så fullbooket, at det står mange på venteliste, hver uke.
Måtte ta en selfie, som bevis.
Men sjekk den fine gjengen som fikk fullført en skikkelig bra økt, med skikkelig god stemning (og heing) 😀

Søndag ble hviledag. Needed!

I dag, så er det fullt kjør igjen. Trening (ett eller annet, har ikke sjekket timeplanen, men sikkert noe tungt)
Så løping med Jan etterpå. . . siden vi bestemte at Mandag ble løpedag, sånn i forrige uke.
Isj.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg