Helge funsies

Gøyt program på Lørdag som var.
Sikkert sagt det før, men det gjelder fortsatt : Alt som kan rulleres er en vinner!

Først en styrkedel med Power clean and Jerk. Jobber meg sakte fremover samtidig som fokuset må ligge på å ikke avbryte løftet før det er ferdig. Ha ha. Jeg hadde visst en greie med å tro at jeg avr ferdig lenge før jeg var det.
Men, man vet aldri at man ikke gjør noe feil før noen påpeker det. Så det var bra.

Del B : 
Masse morsomme stasjoner (alltid best når jeg kan være i team med den beste)
6 minutter på hver stasjon ” I go, you go”
Vi begynte på stasjon 6.
Med hjelp fra Jan klarte jeg en halv Strict Hanstand pushup. . . jeg er der. . . ha ha
Men kompentserte med å ta litt ekstra i på Ski-erg.

Stasjon 1 : 
Min favoritt. Klatre i tau, men jeg er ikke helt klar for legless enda. Har ikke øvd så mye på det. Jeg klarte en kvart lengde, ha ha.
Ellers ble det 2 runder opp på hver runde.

Stasjon 2: 
Pullups for chest to bar, ellers tar det bare alt for lang tid.
D ball på 40kg får holde enn så lenge.

Stasjon 3 : 
Det ble 17.5kg på snatchene for min del her. Tør ikke ta sjansen på 22 enda. Har ikke lyst å skade meg.
Men spennende å prøve på litt tyngre enn vanlig.

Stasjon 4 :
Prøvde å holde et jevnt tempo uten å ta unødvendige pauser. Følte det gikk bra, sånn sett. Til mitt nivå.

Stasjon 5: Siste runde. 
Meg og Kettlebell er et kapittel for seg selv. Det gjør bare så vondt at jeg sliter med 12kg/14kg ‘beller. Det ble en miks mellom det og 8kg. Ha ha.
Crossover single for min del. Forsøkte på en doubble under, men dette er veldig fjernt for meg enda. Har nettopp lært single crossovers liksom.
Jeg kuttet meg på hånden i det ene forsøket så hardt at jeg mistet følelsen i grepet etterpå. . . Don’t ask how.

 

Det ser jeg ikke så gale ut, men det svei mer enn det ser ut til – jeg lover!
(Det kom av hoppetau, liksom.)
Ikke det, det blir endel ufrivillige episoder med selvpisking med hoppetauene rett som det er.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg