Helg?

Det ble selvsagt trening i helgen også. Fredag gjelder sånn halveis som helg.
På fredag var det mye greier som jeg ikke har helt kontroll på, men derfor er det enda mer viktig å øve på akkurat det.

Split Jerks er nok den øvelsen som for meg ser aller mest Olympisk løft ut, av alle! Det er nok denne jeg forbinder Olympisk løft med. Opp med stanga, over hodet og hopp ut i split med beina. Noe som for meg (enda) virker helt meningsløst, siden jeg ikke skjønner greia – eller løfter tungt nok for at det skal ha en betydning.
Men, men. Øve må man likevel.

Etter det så var det på tide å få opp pulsen.
3-6-9-12 . . .runder med Clean and Jerk + Burpees over bar

Jeg klarte akkurat å bli ferdig med 12 runder +8 reps.

Ble veldig push på slutten for jeg SKULLE slå den laveste scoren som var nedskrevet  på tavla (12+6) så det gikk akkurat. . .  ha ha.
Men løftene var ikke såååå vakre at det gjør noe. Jerksene så mer eller mindre ut som push presses på slutten, så vet ikke helt hvordan det scoren egentlig ville sett ut om jeg skulle gjort det skikkelig.

__________________________________________________________

Freser vi videre til Lørdag, så valgte vi Bring a Friend, denne gangen.
Ikke noe dårligere trening selv om det er mindre teknikske økter enn ‘Don’t bring a friend’ timene.
Det er egentlig litt deilig. Ha ha.

Nå glemte jeg å ta bilde av programmet, så vet ikke om jeg klarer å gjenskape det.

Det var i hvertfall en 2 x10 min lang økt fordelt i 2 grupper.
I go, you go.

1 :
6 Box jump overs
6: Air Squats
6: Wall balls 
Partner 1 har pause mens partner 2 jobber seg igjennom en runde

2 min pause .

2:
6: CAL row
6: Burpee over rower
6: Ground to Overhead w/plate 15kg

Hah. Jeg husket det.

Cal+ Burpees var hands down det som var tyngst av alt. Den comboen er bare horribel.

God stemning, god trening.
Som alltid.
Også ble det en god, fin helg videre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg