”Helen”

Det er typisk at Benchmark økter kommer på en dag jeg ikke er heeelt i form.
Særlig en versjon jeg tror jeg kunne ha perset på denne gangen, men sånn gikk det ikke.

Perset heller med 2rep mer på 80kg Deadlift (7x80kg, før 6x80kg) så det får være noe.

Økten så slik ut. En styrke, også etterfulgt av ”Helen”


DEADLIFT
3 sets x 6+ reps (77%)
(First two sets – restart each lift. Last set – max reps TNG)
«HELEN»
3 Rounds for time:
400m Run
21 Kettlebell Swings (24/16)
12 Pull-Ups
Time Cap = 12 min
Fitness = 16/12 + Jumping Pull-Ups or Ring Rows
🔴 Intensity target: hard


Min gamle score nådde ikke TC men hadde begynt på siste runde og hadde tatt 5 Kettbell swings når tiden gikk ut.
Nå var jeg tvungen til å ta det roligere (var småforkjølet, men på bedringens vei) så da hadde jeg akkurat blitt ferdig med løpingen på siste runde når tiden gikk ut. Så i teorien var jeg 5 KB swings unna gammel tid – som forkjølet- så hvis ikke tiden blir bedre NESTE gang, så skjønner jeg ingenting.

Men føltes i hvertfall bra å gjøre deadlifts igjen. De er alltid litt kjekke, men tungt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg