Gymnastics-dag?

Ikke helt kun det, men mesteparten. Og det var faktisk veldig gøy. De klarte å putte inn Gymastics øvelser som jeg ikke hater ‘så mye’ samt det var en bra dag/økt å kunne øve på ting : Særlig Wallwalks og Handstand hold (Face to wall)
Veldig nyttig og en fin øvelse å bygge styrke i armene. Og delvis mental. 20 sekunder er forunderlig lenge når en står opp ned og tenker over livet sitt. Ha ha.


A,
EMOM 8
1, 5 Strict (Weighted) Pull-Ups
2, 20 sec Wall Facing Handstand Hold
Fitness = Banded Pull-Ups + 20 sec Plank Hold
Advanced = 20 sec Freestanding Handstand Hold
B,
MINUTE 0-10
10-9-8-7-6-5-4-3-2-1
DB Floor Press (2 x 22,5/15)
5 meter Handstand Walk between sets
MINUTE 10-20
1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Toes to Bar
25 Double Unders between sets
Fitness = 2 x 15/10 kg DB + 1 wall walk/10 shoulder taps + Toes to Rings / Abmat Sit-Ups + 25 Single Unders
Advanced = 2 x 32,5/22,5 kg DB + Crossovers
🔵 Intensity target: medium

A :
Det ble vel på slutten der en 3 – 1/2 Strict pull-ups for min del. Uten strikk. Må gjøre mest mulig uten, ellers kommer jeg ingen vei. Det ble veldig fort mye tyngre når en hadde wall Facing Handstand Hold mellom hvert sett. Utrolig hva det gjør med armene, gitt.
Ble forunderlig overrasket av meg selv som klarte alle wall facingene uten å gå i panic mode. Det kan vel og merkes diskuteres om jeg kunne gått noen cm lenger inn mot veggen (som jeg høyst sannsynligvis kunne) men gikk så langt jeg turte denne gangen.

B:
Alltid litt gøy med ladders, men kommer ofte på hvilken type ladder. Thruster ladder er ikke så kult.
Men denne var kjekk.
Floor press (Benkpress med dumbells liggende på bakken) For en gang skyld kjente jeg meg selv rett og tok en vekt som var litt under RX, for armene ble vanvittig fort seige og det ble vanskelig å få de opp fra bakken, særlig på slutten. Ha ha.
Var heldigvis KUN 1 wallwalks (for min del) mellom Dumbell floor pressene, og ikke i ladder. . . DET hadde tatt seg ut. 1 wallwalk var mer enn nok.
Hadde kun 1 wallwalk igjen når tiden gikk ut. . . litt surt. . .

Så var det Toes to bar og hoppetau.
Hadde det ikke vært for at jeg måtte bytte hoppetau i begynnelsen av økten så hadde jeg akkurat kommet igjennom denne!
Now well. Til neste gang.
Husket på å ta korte sett på TTB denne dagen da. Ha ha.

Men en gøy dag 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg