Guess what? Mer trening :)

Gårsdagens økt var ganske juicy, men bra.
Siden jeg fra nå av aldri skal si ”off nei” til løping, så : Yey, det var løping igjen.

FOR TIME
3 ROUNDS
20 SA DB Thrusters (10 reps each arm)
15 Chest to Bar Pull-Ups
10 SA DB Box Step Overs (1 x 22,5/15)
1200 meter Run (6 x 200m)
3 ROUNDS
10 Alt DB Hang Clean & Jerk
15 Toes to Bar
16 Alt. SA DB Farmers Carry Reverse Lunges (8 reps each arm)
Time Cap = 30 min
Fitness = 15/10 kg + 10 Jumping Pull-Ups + 10 Toes to Mark
Advanced = 27,5/17,5 kg
🔴 Intensity target: hard
____________________________________________________
Jeg er mye bedre i armen, men jeg var ikke helt komfortabel med å gå full RX enda. Vil vente en dag til.
Så jeg tok litt ned på vektene og kjørte 12,5kg (byttet ut Chest To Bar pullups med bent over rows, og toes to bar ble toes to rings/V-ups)
En skal ikke kimse av Fitness øktene, det var tungt nok som det var – og hadde jeg gjort Rx så hadde jeg aldri klart time Cap på 30 minutter for å si det slik.
Med min scalering så var jeg bare noen få minutter bak Time Cap. Men jeg ble bra sliten, så det var en god økt likevel.
Og armen min er ikke verre.

_____________________________________________________

I dag er det cardio dag (yey)
Vanligvis tar jeg fri på torsdager, men siden jeg tok fri på tirsdag (pga armen) så tar jeg det igjen i dag.
Ser ikke ut som det er greier som påvirker armene mye, så det passer jo bra.

Intensitet er lav på denne – så er jo litt ‘deilig’ , men er vel fullt lov å gønne på. . . om man føler en trang for det :3

TORSDAG
EMOM 36 (6 rounds)
1, Row
2, Bike Erg
3, Ski
4, Echo Bike
5, Abmat Sit-Ups
6, Rest
🟢 Intensity target: light
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg