Fredag: Gammel Open

Første tanke når jeg ser denne :
Herr-e-Gud 

Man føler seg så liten. Man begynner å lure på hvorfor en har meldt seg på Open i det hele tatt, når det er en viss sjanse for at slike ting kan dukke opp. Hvis denne kommer opp i årets Open så vet jeg 100% sikkert at jeg KANSKJE klarer en runde, da 52kg Clean er allerede 2kg over min maks.
Man føler seg så liten og svak når man ser disse programmene.

Jeg lurer på hvilken versjon av Scaled jeg skal gå for.
I teorien burde jeg sikkert gått for 25-35-45-osv. . .Da 25kg vil være akkurat 50% av min maks.
Det er en stemme i meg som sier jeg må prøve Rx (selv om Advanced er Open vekten) så får jeg kanskje inn 2 runder, for mer effektiv trening. Jeg vet da at hvis jeg kommer igjennom 2 runder, under all formodning når til 55 kg cleans, så stopper det nok der.
Bare det å ta 25TTB kommer til å sin tid. Jeg klarer de nok, men det blir på et tidspunkt 1-1 for å ikke få no-rep. Men må øve på å gjøre de skikkelig nå som det er bare en uke til den første Open økten 2024.

Men ja. Det er ganger en virkelig føler at man har ikke noe her å gjøre. Kom deg tilbake til Sats, git gud. . .

MENSÅNNFÅRVIIKKETENKE CROSSFITOGOPENERFORALLE

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg