For centimetres

Vi hadde bodybuilding WOD i går.
En secret wod, faktisk. Ingen fikk vite hva den var før vi kom dit, ha ha. Morsomt konsept.
Sikkert ingen som hadde kommet om de så var det var. . . .”Karen”. . .
Det var litt morsomt, og litt pinlig.
Måtte starte greia med å måle bicepen, ha ha. Enda så mye jeg kan like å flexe i speilet, så var dette litt smertegrense for meg. Med målebånd fra Ikea.

Armene mine er IKKE store. Det er og har alltid vært ganske tynne, så det viste seg jo også på cm’ som kom opp. Jeg kan skylde på å være ‘slim og ripped’, som man kan kalle det så fint. Om det er noe som heter det i det hele tatt, eller om det er et made up salgstriks XD
Vi skulle måle før økten, og rett etterpå for å se hvor mye de har ‘vokst’ ha ha.

Så, alle måtte måle da.
Brett opp ermene og flex til : 28cm på meg
Ha ha, det var mye mindre enn alle de andre som hadde registert nummrene på tavlen.
Jeg har herved de tynneste armene. . . go me.

Etter litt Body building pumping skulle vi måle igjen.
Go Arnold.
Bretter opp og flexer til : 31.4 cm!
Daymn, de vokste litt, jaggu. Hah! Jeg burde pumpe litt oftere særlig før jeg skal flexe,  ha ha. What do you know.

Nå er de sikkert tilbake til 28cm, men men.
Var en morsom økt : For centimetres (ikke for time, for reps som det ellers er)

Det var ikke engang dagens økt, for etter denne herligheten kom en annen herlighet, som alle elsker (Les: hater)
KAREN . . . is a bitch. . .

Klarte likevel på en merkelig måte å slå gamlescoren på 10:50, med ny score 09:57min
150 fuckings wallballs.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg