Endurance

De sa det var ‘low intensity’ . Sone 1-2

Bra, tenkte jeg. Siden jeg hadde en solid plan om å ta det rolig uansett.
Jeg forklarte det til Team partneren, og god stemning.

Den ideen om å ta det rolig varte helt til han begynte. . . Med roing. . . På 1640. . .
Ja ja, tenkte jeg.
Jeg kan jo ikke være noe dårligere. Han vil jo åpentlyst nå målet med antall meter. Jeg kan jo ikke ta fra ham det.
Så der røk sone 1-2 planen og det var full gass resten av den økten.
(Klager ikke. Var kjekt!)

2500m roing i team først. Vi hadde Time Cap på oss om vi skulle nå målet, så kunne ikke slacke helt.
Vi klarte alle postene innen tiden, men roingen var den som hadde kortest margin (40sek igjen av tiden) Roing og Ski.

På sykkel var vi gode, og var ferdig når det var 2 min og noe igjen. Yey, go us!

Del C
Var litt sånn befriende opp i all cardioen. Liten blanding av godsaker.
Ikke at jeg fikk til noen Crossovers, men. . . tror jeg fikk til 1 i løpet av de 11 minuttene.
1 !
Teampartneren hadde aldri gjort dem før, sa han, men jaggu fikk han ikke til alle 20 uten problemer.
Noen folk er bare naturtalenter og får ting til på første forsøk.
Jeg er ikke en av dem for å si det sånn.

Siste del var ski-ing.
Samme som de andre, bare å trøkke på for denne er seigest av alle. Det går tregt og en må jobbe hardt for å komme igjennom.

Falt til bakken når siste meter var unnagjort.
Phewf.
Så ble ingen rolig dag. Den tar jeg nå (fredag). Med å ta fri-fri, og heller være opplagt til Lørdag.
Tror ikke kroppen var helt fornøyd med å ikke ta det rolig i går. Jeg lærer aldri.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg