Dont bring a friend

Dagens lørdagstrening er som vanlig : Don’t bring a friend – timen.
Den heter bare sånn for den er vanligvis mer utfordrende enn ‘bring a friend’ timene som er rett før. Det betyr ikke at Bring a friend ikke kan bli slitsomt, altså. For jeg har dødd på dem før.

Team to, med verdens beste.

Dette fikk vi bry oss på i dag.
På 30 minutter, se så langt du kommer.
Syntes vi gjorde det bra, jeg. Gitt at jeg er ganske dårlig på å løpe, så jeg holdt nok vårt team tilbake der.
Jan kunne sikkert lett frest forbi og vel så det, men når vi må løpe sammen, så er det bare sportmanship å følge den tregeste. Selv om jeg kjente en pekefinger dytte meg i ryggen rett som det var. Jeg vet ikke hva det egentlig betydde så jeg tok det som et hint at jeg måtte løpe fortere. . .

Det ble til sammen 1.6km løping. Var nok første løpeøkt for meg siden sommer i fjor.  Jeg er der.
Hørte rykter om at det blir masse løping når været er bedre, vår og sommer. Vet ikke om jeg syns det er bra eller dårlig. Jeg løper fremfor å ro, liksom. Tror jeg.

På Clean and Jerks så tok vi 1-1 opptil 40reps. Funket bra, uten å drepe oss helt i begynnelsen.
80 Toes to bars, delte opp i 5-5 , og 4-5. Kom igjennom den også, på et vis. Ble en del toes-to-mark, men funker det også.

100 Bar facing Burpees føltes som det tok all tid i hele verden. Jan tok 10og 10, jeg 5og 5, noen ganger 10.Jeg hdde klart 10, ikke det, men han er mye bedre på det en meg, og henter inn endel tid på å ta flere enn meg her.
Pluss at pulsen min blir veldig høy etter 10burpees over en stang. Det er helt utrolig hvor mye tyngre det er over en greie enn helt vanlige burpees.

Bar muscle ups ble chest to bar for min del. Jan tok stricte pullups.
begynte med 3-3 , så ble det gradvis 2-2 og 1-1 , rart det der.

Fikk tatt 1 squat clean før tiden gikk ut.

Men så var det squat cleans etterpå der en skal bygge opp til dagens tunge.
Vet ikke om jeg tør si hva det var for meg, for det går ikke så bra med de clean øvelsene for meg for tiden.
Max noensinne var 47.5kg, men i dag ble det bare 45kg.
Tror jeg må øve mer på cleans.
Må øve på så mangt, men kan ikke ta alt på en gang.

Men det var en bra økt på en lørdag.

Kan nevne som en del av ‘trene bort angst hos hund’ så var meg og Kera oppi skog og fjell og løp på litt stier før trening. Må telles for noe.
Hun ble sliten, og det var meningen. Kom hjem til en rolig og glad hund (på milde beroligende) så tar det som et bra tegn. Har likevel en lang vei å gå.

Deilig med litt sol.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg