”Diane”

Det var benchmark ‘‘Diane” igjen i går.

I følge loggen min så har jeg vært igjennom denne hvert år så lenge jeg har trent Crossfit. Det vil si at dette var 3 gang Diane skulle gjennomføres.

Den ser slik ut :
21-15-9
Deadlift 70kg
Handstand Pushups
Time Cap : 10min

Nå kan jeg fortsatt ikke handstand pushups, så nok en gang ble det skalert til noe annet.
Denne gangen skulle det skaleres til 2×10 Dumbell pushpress 10kg. Ikke kjempetungt, men det blir jo 45stykker til sammen.
Deadliften ville jeg fortsatt prøve med rx vekt, 70kg.

Og jeg kom meg igjennom på tiden : 5:42min.
Som jeg mener selv er den beste scoren jeg har på Diane så langt som jeg kan se.

Gammel score ser slik ut :

Første tid : 
Skalert til Hand released pushups, som tar mye lenger tid en dumbell press vil jeg si. Så tidene blir liksom ikke helt reel mot hverandre siden alle 3 versjonene av Diane er ulike.Jeg er usikker på hva vekt jeg hadde på stangen, siden jeg ikke skrev den ned, men må bare anta at det er 70kg, men virker på en måte litt rart at jeg skulle være så sprek i 2020 da jeg kun hadde vært med i CF en kort stund, men who knows. I should, but I don’t. Ha ha. Men har også en følelse at første gang jeg logget DIANE kan ha skjedd senere enn jeg trodde, så kanskje 2021 eller 22 for alt jeg husker.
7:37minutter

Andre tid :
Skalert til pike på boks. Da var TC på 6minutter, så her har jeg skrevet at jeg ikke kom igjennom. Jeg skrev at jeg hadde 7 Deadlift av 9 på siste runde, da gikk tiden ut. Så skulle jeg ha tatt 9 pike-ups på boks etter dette. Kanskje tiden hadde landet på 6:40 eller noe rundt der.

Siste tid : 5:42min, med dumbell presses.

Nå har jeg prøvd alle skaleringer, så neste gang det er Diane igjen, så har jeg i hvertfall noe konkret å måle meg opp etter.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg