Dagen etter…

Er så stiv i lætsen!
(vi kaller sidene på overkroppen/ryggen for LÆTS. . . sikkert short for ett eller annet fancy latinsk navn for dem)

Lenge siden jeg kjente det SÅNN.
Får ikke armene lenger opp enn at det ser ut som jeg tilber en viss avdødd diktator om jeg forsøker.

Det var MURPH i går.
Hvis du er crossfitter så vet du hva det er. Hvis du ikke er det, så var det en veldig lang og tung økt med mye løping, pullups, pushups og air squats.
Hang mye i ‘baren’, og det merkes nedover hele overkroppen.
Jeg trodde først at det var beina som skulle få kjørt seg i dag, men nå viser det seg at jeg ikke tøyde nok ut overkroppen – for beina er helt fine.

Men det føles bra likevel. I min verden betyr gangsperr og lemster at musklene bygger seg opp igjen og blir litt mer sterk enn de var. . .
Kan bli litt krevende å gjøre skuldermobilitet i dag, merker jeg. Kan bli ganske morsomt.
Tror kroppen trenger det, sånn egentlig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg