Da man ble dritskuffet. . .

Det måtte skjer en dag og det skjedde på fredag.
Når økten var ferdig lå jeg ganske ferdigbanket og ødelagt på gulvet og hadde lyst å grine. Jeg var skuffet over meg selv.
Der og da, vel og merke.
Hvorfor : Fordi jeg var sist av alle, alle heiet, og det var SÅ lite igjen av økten, og i teorien skulle jeg har akkurat klart å bli ferdig innen tiden gikk ut, meeeen jeg avsluttet hele runden med 4 no-reps. i stedet for.

Jeg hadde 11/15 Pullups igjen. De siste 4 var ikke gode nok til å være godkjente pullups. . . fordi jeg ville SÅ gjerne bli ferdig at jeg gikk for hardt ut på de siste, og istedet for å komme i mål så saboterte jeg for meg selv med å ta for lange sets i stedet for f.eks 2-2 , eller 2-3, eller 1-1 !

Som de sa : Jeg fikk en lærepenge.

Nå skal jeg i teorien vite at til neste gang, når det virkelig gjelder (Oslo Throwdown, eller Open) så gjør jeg ikke den feilien igjen. . . as they say :’D

Etter å ha somlet meg igjennom skuffelsen, så gikk det bra. De hadde jo rett (Hilde og Snorre), og jeg har nok godt av å gå på trynet en eller flere ganger. Jeg pleier somregel å lære av mine feil, på sin egen måte.
Jeg hadde jo noen bra opplevelser før det gikk sånn.
Fikk en liten pr på Double Unders one-go ( 47, opp fra 43) I take it.
Og fikk til 1 CrossOver. . . Haha. Må begynne et sted. Skjønner fortstatt ikke hvordan de skal gå, men men.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Men, alt i alt. Det var en veldig tøff økt, jeg ble veldig- VELDIG sliten, så 4 pullups til eller fra gjør egentlig ikke så stor forskjell . . . men det er noe med å ”fullføre”, da.
Siden det er en benchmark øvelse, så får jeg trøste med at den kommer igjen – så DA!


Ruller vi videre til Lørdag, så var det ikke noen skuffelser. Da var det bare gøy, og alltid ekstra gøy når kjæresten er med og teamer opp med meg.

Enda så mange episke teampartnere jeg har fått æren av å teame med, så er denne den beste ^^
Det var en kortere ”Dont bring a friend” en normalt, pga nybegynner kurs begynte etterpå.
Men det betyr ikke at den var mindre tung av den grunn.

Det var 3 poster på 12 min hver, noe som både jeg og Jan syns er kjempemoro. Masse variasjon.
Min favoritt ble  D-Ball cleans. Syns det noe med den ballen som gjør ting enda mer Crossfit. Ha ha.
Det var også oppfordret til å gjøre de andre løftene med tyngre vekt enn vi vanligvis ville brukt, så for min del ble
Dumbel Alternating. Hang Cleans gjort med 17.5 kg (opp fra 15kg) ble litt overrasket av meg selv at jeg klarte den vekten på en hånd, selv om det ikke gikk så fort, så var det litt gøy.
Overhead squats derimot. . . sliter med 5kg. Ha ha. Den er så løyen den der, jeg gir opp.

Vi gikk uansett der i fra med godt humør og sa flere ganger til hverandre i løpet av dagen at : Det var bra trening i dag.

Så med disse krysset ut ble resten av helgen benyttet til å slappe så mye av som mulig 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg