Burpees.

Mandagskos :

Det er mest del B jeg gruer meg til.
Veldig mange Burpees. Og inni der nesten max (rx vekt) med Powercleans. . . tenker jeg ‘må’ scale ned til enten 35kg, eller 40 hvis det skal bli hardt.
Med rx max på 50, så tror jeg det blir litt for mye henging over stangen om jeg skal ha 47,5kg på den i denne økten.

Så er vi så heldig å få ned ‘notes’ som små hint til øvelsene. Syns det er veldig nyttig. Jo mer jeg slipper å tenke ut på forhånd – dess bedre 😀

Men som alltid. Gleder meg til å raskere og sterkere.


Noen timer senere :

Det var veldig tungt. As feared.
Jeg klarte akkurat å bli ferdig innen Time Cap. Og da mener jeg akkurat.
I det jeg kollapset på bakken etter den 75 burpee’n, så gikk det kanskje maks 5 sekunder før tiden gikk ut.
Og jeg la meg på 40kg i Power Cleans.

Etter 25burpees så ble det veldig mentalt og veldig tungt. Krøp nærmest ned på bakken på de siste 30.

Håper det blir leeenge til denne dukker opp igjen, eller noen variant av økter med mer enn 30 burpees. Ha ha

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg