Bryggen Halloween Games

En uke etter Oslo Throwdown så var det er lokal GAMES ettermiddag på Boksen vår. Halloween spesial.
Jeg skulle selvsagt prøve dette også, selv om jeg ikke alltid er den som er mest keen på å kle meg ut, eller veldig Halloween entusiast i seg selv. (men vi fikk staffepoeng om vi ikke gjorde det. Den første økten skulle være og gjøres i kostyme)

Jeg var egentlig veldig sliten i kroppen før start, og angret en smule på at jeg hadde meldt meg på så tett oppunder Osloturen. Jeg var fortsatt kjempetrøtt. Var sur hele kvelden før fordi jeg visste jeg måtte opp kl 07, for å være på Bryggen kl 08, for å starte kl 09:00 (eller jeg og team2 partneren min, Ingeborgs kulle starte 09:38)
Men sånn måtte det gå. Kan ikke kansellere på kort varsel !
Jeg er likevel glad jeg dro.
Ene og alene for å se hvor utrolig kreative folk var med kostymevalgene sine. Herrefred jeg ble så glad når jeg så den ene etter den andre ramle inn døra i de mest fantastiske kostymene. Jeg tok ikke bilder av alle, men noen.
Det var alt fra Smurfer, til Dinosaurer, til Hippier og Barbie.

Jeg hylte av glede når jeg så de i dinosaurkostyme og håpte og trodde de var utøvere som skulle gjøre burpees og snatches i kostymene (for har sett det før og det er hysterisk morsomt) . .  men det skjedde ikke, så jeg ble litt skuffet :’D

Selv var vi team : Hvalrossen og Flua
Hun hadde laget hvalross lue med hale og finner ! Det er så kult. Jeg er ikke så kreativ så tok på en stripe strømpebukse og svømmebriller (sånn for flere øyner) og svarte vinger fra Ingeborg. Ta-da. Godt nok.
Vant ingen kostymepris. . . MEN . . . senere på kvelden fikk jeg melding om at vi hadde vunnet pris for beste lagnavn (!) Ha ha, kjempemorsomt. Navnet var hennes ide.
Jeg måtte gå litt før alt var over, pga hadde en annen avtale jeg måtte nå. Men klarte å være der til vår greie var over, og litt inn som tilskuer i semifinalene 🙂

Det var 3 økter fordelt over dagen vi skulle gjøre. De aller fleste teknisk ‘enkle’, men mest cardio basert og høyt tempo. Helt til det kom noe som verken jeg eller Ingeborg påstår vi kan. Ha ha.

Økt 1, tidlig på morgenen :

For time :
6 runder av: (I go you go) 
12 Alt.Dumbell ground to overhead , 10kg
8 Line Facing burpees
4 runder av: (I go you go) 
10 Alt. Dumbell Ground to overhead , 12.5kg
8 Line Facing burpees
2 runder av: (I go you go) 
8 Single Arm Kettlebell Ground to Overhead 16kg
8 Line Facing burpees

I denne delen for min del gikk alt relativt greit, helt til Kettlebell delen.
Jeg syns ikke kettlebell er noe morsomt å jobbe med over hodet. Det gjør vondt og er klumsete, så jeg fikk gjort 1 før tiden gikk ut.
Ingeborg påsto at burpees ikke var hennes greie, men syns hun gjorde det bra jeg 😀

Etter en ish- pause var det en ny runde og den så slik ut.

2 minutes på / 30 sek av
For max reps :
Wallballs (Her var det hennes tur til å skinne!)
Box Jump Overs (også her)
Toes to ring (Min tur til å skinne.. tror det ble 38 på 2 min, phewf)
Roing (Ingeborg var veldig happy med denne. Jeg. . . .? mjaaa, kunne vært verre. ha ha)

Syns vi klarte oss bra. God stemning!

Også siste del : 
40m walking lunges, Farmers carry 15kg
20 m partner wheelbarrow (jeg var trillebår)
40m walking lunges , Front rack carry , 15kg
80 Crossovers (så sykt flaks at jeg akkurat hadde vært meg noen før dette. Ha ha. Det er sånn av og på om hvordan det går.)
40m Walking lunges, Overhead carry. (Her slet jeg så sykt. Det gikk tregt gitt! Ingeborg var awesome. Da gikk det unna!) 15kg
20m Handtand walk. . . Flaks at tiden gikk ut akkurat i det vi nådde denne. Ingen av oss kan gå på hender så ville stått å sett på klokka på dette tidspunktet.

Med det gjort, så var vi glade for å være ferdige, og syns selv vi gjorde det bra, jeg med en sterk 3 plass. . . fra bunnen. Vi satset på siste, så er litt skuffet.
Ha ha.
Men jeg dro der i fra i godt humør, og hadde det veldig gøy med å henge på det stedet jeg liker meg best, sammen med masse bra FOLK.


Disse var dommere. Dommere i ballonger. De dømte hele greia sånn. Utrolig vittig. Og i det hele tatt komme på det : ”La oss være ballonger”, liksom.
Det var etrt par til som også var i ballonger, men de samlet de på ryggen – og jeg som virkelig ville se de gjøre burpees med ballonger på magen! :’D


Hvis ikke disse vant beste kostyme så skjønner jeg ingenting!
Barbell og Ken! Så sykt gjennomført. De var kjempepopulære  og med god grunn. For en fest! 😀


Jeg ville virkelig at disse skulle være utøvere i action, men så aldri dinosaurene igjen :'( Hjertet mitt knuste.
Ha ha.

 

 

 

Fineste motivasjonen, folk som heier!

Semifinalene. Alle som kan løfte mye og tungt o.0

Vi ble møtt med en ferdig pyntet box, musikk og lys. Koselig på en morgen.
Vekt og bokser ligger klart for en rask og effektiv gjennomførsel av de mange gruppene som skulle ut i ilden denne dagen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg