”Box date 59”

For quality øvelser tror jeg plutselig har blitt en favoritt hos meg. Når man får tydelig beskjed om å TA DET MED RO, for det er ikke om å gjøre å gjøre flest runder, men å gjøre det mest mulig skikkelig. Fokus på teknikk.
Litt deilig og ikke minst nødvendig. For meg så var det veldig nødvendig – for wallwalk er noe jeg konstant trenger å øve på, særlig å få nesen inntil veggen.
Nå så ikke Wall facing strict Handstand pushups så veldig fine ut hos meg, men de  var ikke like skummel som vanlig HSPU.
6 Stricte pullups ble 3 hos meg, for ellers hadde jeg stått der hele dagen :’D

Neste del var ”Box Date 59
Fine navn skal de ha.

Jeg vet jeg har gjort denne før, men hadde ikke logget scoren min, så hadde ikke noe å sammenlikne det med.
Klarte bare 3 runder og 13 reps. Altså akkurat ikke 4runder.
Litt skuffende, men hva skal en gjøre. Får bare prøve å gjøre det bedre neste gang.
Når man er dårlig på Box jumps, så er det bare sånn det er. . . foreløpig 🙂

Men klarte rx vekt da. Om ikke annet.

Men alt i alt, en bra dag på trening. Kort og grei dag. Av og til er det bare det en trenger.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg