Blodhard ukestart

Jeg ser et mønster.
Hver mandag er stort sett ‘high intensity’ økt. Frisk start etter en usunn helg, eh.
Ja, ja. Bare å bite det i seg. Det føles som regel bra etterpå.

De ser aldri så uskyldig ut, med sine 4-3-2-1 minutters amraper. med 2 min pause mellom hver.
Men som sagt før, det er de som er verst.
It’s a trap! 

A2
var for min del tyngst. Roing på nesten full guffe pluss 12 wallballs på høy blink. Ouch. De styggeste wallballsene jeg har gjort i min crossfit karriere.

For å ikke snakke om burpee box jump overs ble bare naturlig burpee step overs. . .vært så mye box jumps i det siste, it just don’t work.

Men vi kom igjennom, igjen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg