Blake

Onsdagstemning :

Starter med det jeg er mest redd for.
Handstand walk skillwork (betyr egentlig kick up to wall for min del)
Men jeg gjorde i hvertfall det, med litt hjelp fra Jan – bare for å ikke få en alt for dårlig start på dagen.
Jeg kom meg opp og sto så lenge håndleddene mine aksepterte å stå slik. Sto sikkert alt for nærme veggen og alt det der, men. . . ja. Det er så ekkelt å stå inntil veggen hvis hodet mitt ikke rører ved den.
Jeg har ikke noe fremsiktig mål om å naile dette anytime soon (ever) men hvis jeg kan få en god følelse med å gjøre det sånn halveis så er det bedre enn å få full panikk med å gjøre det skikkelig. Enn så lenge.
Det er J**** irriterende, men, ja. Er det ikke skuldermobilitet så er det verk på håndleddene som ikke vil legge seg som de skal på bakken uten at det gjør vondt. Jeg må nesten stå på fingrene fordi jeg er så stiv i de leddene også.
ALTVIRKERAVOGTILSÅHÅPLØST – Har liksom tøyet og bøyd daglig i ett år, men det går så tregt!

Så kom det en benchmark ”Blake”

Denne har jeg ikke logget før, enten fordi jeg ikke har gjort den før, eller fordi den har blitt så skalert at jeg ikke har giddet.

Og den ble skalert denne gangen også.
Plate ble 5 kg for min del. (fordi over hodet med strak arm)
Box jumps ble miks mellom hopp og step-ups
Wall balls klarte jeg.
Handstand push ups ble push press 20kg.

Tid : 24min.
Så tenker det var grei skalering hvis hensikten var å komme igjennom innen TimeCap.

Ja, ja.
Det ble trening om ikke annet. Og det var som de lovet.
Hard.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg