Arnold + Helen

Mer Hero Wods!

Det betyr enda en sjanse til å se om du har blitt bedre siden i fjor.

Also fun fact : De sier at Helen er THE BEST Crossfit excercise, ever.
Sagt av en CF trener som har eksistert i sporten siden den startet opp.
Så vet vi det.
Gjør masse Helen så blir du best i Crossfit!  😉

Jeg har gjort ‘Helen‘ før. Klarte ikke Time Cap.
I går gjorde jeg Helen med sykkel i stedet for løping, så scoren min teller egentlig ikke, med mindre jeg gjør den med sykkel igjen neste gang.
Det regnet bare for mye til at jeg skulle gidde å løpe (pluss beina var slitne etter en halv uke med ‘leg day’ )

Gammel Score : Kom ikke igjennom innen 12 min. (Hadde begynt på siste runde, og hadde 5 KB swings igjen før 12 Pullups)
Ny Score (med sykkel)  : 11:06min

Arnold er ikke en Hero Wod, men ganske alternativ og morsom.
Rett og slett en bodybuild økt. Kort, men tung.

Biceps curls med x2 dumbell
+
12 strict press med x2 dumbell

3 runder

10 kg  i hver arm for meg. Sykt tungt og seigt i lengden. Ha ha
Når en hadde gjort seg ferdig med siste runde var det MAKS pushups…Bare fordi :3
Gøy!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg