All them snatches

Av og til glemmer jeg hvor stor forskjell det er fra å trene på ettermiddagen, fra å trene sent på ettermiddagen.
Når en tar dagens siste WOD (gjerne kl 20) så er det mye mindre trykk av folk og en har plutselig god plass til det ene og det andre. Det er ganske fint egentlig. Særlig for sånne som meg som har blitt mer sensitiv på støy med årene, da er mindre folk og minde BÆNG-BÆNG egentlig midt i blinken.

Eneste utfordring er at jeg må ut med sykkelen enda en gang (sykler til og fra jobb, men skal jeg trene så sent må jeg til og fra setrum en gang til… meeeen får bare ta det som ekstra oppvarming/nedvarming) Ikke det. Det er mindre folk i gatene da også. Swrooooong.

Programmet i går bydde på mye snatches,  men det gikk på en måte greit siden vekten var sånn passe lett til at det ikke ble helt umulig, men tempoet skulle gå unna, da.

Del 1 
Gikk til å bygge opp så langt det gikk uten at det gikk på bekostning av en allerede utfordret teknikk. Så ikke kjempetungt for min del.

 

Del 2
Team 2 med Jan. Syns vi klarte oss bra, jeg.
2 runder og 30reps tror jeg vi landet på. Rx.
Eller, jeg tok Strict press for Handstand pushups selvsagt.

Og det var egentlig ikke så mye mer å si om det.
God time, trener og folk 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg