4 Crossovers

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lørdagens!

Det ”eneste” jeg sitter igjen med denne er at jeg klarte 4 Crossovers uten avbrudd!
Det er helt sinnsykt for meg. Ha ha.
4!
Opp fra 1.
Det er så underlig hvor lett dette er for enkelte, og hvor umulig det virker for meg. Men det var gøy å kjenne hvordan det skal føles, og håper ikke det er siste gang jeg kan føle det.
Så hvis du hører ett hyl igjennom lokalet under crossovers, så er det bare meg som får til noe.
Crossovers er hoppetau der du krysser armene mens du hopper over. Det er sånn som vi gjorde på barneskolen uten videre problemer. . . Og dette tenkte Crossfit verden å ta til seg.

Økten gikk plutselig 30 min over tiden. Og jeg hoppet over de siste 3 rundene.
Jan måtte gå på tiden da han måtte videre på jobb, så jeg måtte da gjøre resten i Team 1  (halverte greiene), men det ble liksom ikke det samme, så motivasjonen fallt litt på slutten der. Men men. Tenker det egentlig var like greit siden jeg og kroppen (forkjølelse) var fortsatt litt meh.
Så etter Lørdags ettermiddag og hele søndagen uten planer er jeg i skrivende stund helt frisk igjen – Deilig !

Men det var en kjekk dag på trening alt i alt. Likte at det var delt opp i så mange ulike båser. Særlig del 1-2 var bra. Fikk øvet masse på Crossovers.
L-sit hold var også bra. Statiske øvelser er litt gøy, syns jeg.
Og alltid ekstra stas å trene sammen med samboeren 😀

I dag står vi begge på venteliste ( på en mandag!) Så er spent om vi får plass. Ha ha.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg