1 sterk arm

Det går opp og ned med hvor sterk og lite sterk jeg føler meg. Men i går syntes jeg at i det rette lyset fra et knøttlite bøttekott på jobb, så hadde jeg 1 sterk arm. (ikke 2)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ta-da. Ikke så imponerende, men å få tricepen til å synes når en ikke aktiv trener på den er ikke alltid like lett. Ha ha
. . .Anyways. . .

Gårsdagens program var stappet med Snatches, og de sitter alltid langt inne å kose seg med for meg.

Først var det å bygge opp til 1 max, som jeg ikke nådde.
Ville fokusere på teknikk. Uten rett teknikk så når jeg ingen PR uansett. Bare en PR med sloppy teknikk som sikkert bare fører med seg skader om jeg fortsetter sånn.

Etter det var det en 4 runder for time (10min) med :

50 Double unders
15 Snatches – 40/30kg

Urgh.

Jeg skalerte til 20kg på snatchesene, og alikevel klarte jeg ikke å komme igjennom.
Min score ble :  3 runder +58 reps , så nesten

Innimellom kommer det sånne program.
Snatches is the worst. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg